Javascript is uitgeschakeld in de browser waardoor de website niet goed kan functioneren.
Schakel javascript in om deze website juist te kunnen gebruiken.
Storingen - Tenten Solar

Storingen

Ervaart u momenteel een storing? Doorloop dan onderstaande stappen om de storing te verhelpen. 

    Ervaart u momenteel een storing?





    Stap 1

    Controleer of de aardlekschakelaar in de meterkast omhoog staat. Deze is aangegeven door middel van een ‘Zonnepanelen’-sticker.

    Stap 2

    Kijk of de werkschakelaar ingeschakeld is, indien deze bij u geplaatst is. Deze schakelaar is naast of onder de omvormer op de muur bevestigd

    Stap 3

    Controleer of de schakelaar onderop uw omvormer op ‘ON’ staat.

    Stap 4

    Brandt het ‘Fault’-lampje en heeft u een omvormer met een display? Dan kunt u alvast de storingscode noteren. Hier kunnen wij om vragen wanneer u contact met ons opneemt.

    Stap 5

    Controleer hoe de lampjes op de dataplug branden/knipperen. Brandt het groene lampje constant? Reset dan alle powerline-adapters, uw internetmodem en controleer alle stekkertjes.

    Stap 6

    Is uw storing na 24 uur hiermee niet verholpen? Bel of mail dan met onze Service & Onderhoud afdeling: storingen@tentensolar.nl of Tel: 0544 – 35 33 48

    Neem contact met ons op

    Lukt het u, na het bekijken van de handleidingen, niet om de storing te verhelpen?  Neem dan contact met ons op via: