Stap 1
Controleer of de aardlekautomaat in de meterkast omhoog staat.
Deze is aangegeven door middel van een ‘Zonnepanelen’-sticker.
![](https://tentensolar.nl/wp-content/uploads/2022/05/Stap-1-Klantenservice-833x1024.jpg)
Stap 2
Kijk of de werkschakelaar ingeschakeld is, indien deze bij jou geplaatst is.
Deze schakelaar is naast of onder de omvormer op de muur bevestigd.
![](https://tentensolar.nl/wp-content/uploads/2022/05/Stap-2-683x1024.jpg)
Stap 3
Controleer of de schakelaar onderop de omvormer op ‘ON’ staat.
![](https://tentensolar.nl/wp-content/uploads/2022/05/Stap-3-Klantenservice-683x1024.jpg)
Stap 4
Brandt het ‘FAULT’-lampje en heeft de omvormer een display? Dan kun je alvast de storingscode noteren. Hier kunnen wij om vragen wanneer je contact met ons opneemt.
![](https://tentensolar.nl/wp-content/uploads/2022/05/Stap-4-Klantenservice-743x1024.jpg)
Stap 5
Controleer hoe de lampjes op de dataplug branden/knipperen. Brandt het groene lampje constant? Reset dan alle powerline-adapters, de internetmodem en controleer alle stekkertjes.
![](https://tentensolar.nl/wp-content/uploads/2022/05/Stap-5-Klantenservice-616x1024.jpg)
Stap 6
Is de storing na 24 uur hiermee niet verholpen?
Meld je storing bij onze Service & Onderhoud afdeling
![](https://tentensolar.nl/wp-content/uploads/2022/04/Stap-6-683x1024.jpg)